Fall in love since 11292011.



It's been few months I didn't update my blog.. since SyaoTung left to futher her studies in UK. :(
Well, my life is awesome and I never get dull of it. Somehow I feel that I have too many outings... hangout with friends too often until my mum start to mumble on me. :X


There's something I wanna share with you guys.... I found my love, I found the man who afraid of losing me. :)
The way we getting closer is quite incredible and..... pretty FAST. :D 
We've been together for only 1 month.... but idk why it's feel like we've been together for few years. Maybe it's our fate. :)




曾经有个人在我不懂事的时候真心对我  为我用心做了好多事 
为我折过365颗写满我名字的星星  无数颗写满“对不起”的心
却被16岁不懂事的我错过了
长大后 遇见了越来越多不同类型不同性格的人
有玩世不恭的 油腔滑调的 有钱的 帅的 丑的 各式各样的人都遇过
我才发现那个肯用心的男人好难得好难找
我说过 再让我遇见这种男人 绝对绝对不会再错过了




这个青蛙是他送的。
他花了一个星期的时间 还去朋友家拜托朋友教他怎么做
从画线剪布到后来的一针一线 都是他亲手做的

他说 他第一次为一个女子亲手做东西 
也许我不会喜欢 可是我应该会珍惜

我 怎么可能会不喜欢
只要一想到他为我笨手笨脚缝这个青蛙 我的心就涨得满满的 莫名的感动
因为我这个人 从来都不会花时间花心思花精力做这种东西
从小到大 我都没亲手做过什么送人 一张handmade card都没有
通常我都是用钱买礼物 省时又方便啊 :X
所以我知道这种心意真的很难得

遇到你 我真的觉得很幸运
我可以感觉到你有多在乎我 多紧张我 多害怕失去我
这让我不舍得和你吵架 真的
一整个月里都没有吵过架 对我来说真的很不可思议 :X

谢谢你的好脾气 
谢谢你的忍耐包容
也感谢我收敛了我的坏脾气 ^^
生气的时候宁愿静静不说话都不会再随便闹分手
哈哈 我终于成熟了!XD

未来的路或许不容易走 
但是我想试着和你一步一步走下去
只要你不轻易放弃 
我就绝对不会丢下你





The more days we spend together, the more I know you, the more I love you. 



P/S : Mr. Banana, I know you can't read chinese so you may get some help from Google translate. :P